vardagslyx!

2009-02-09, 19:57:05 / Kategori: Allmänt
Nu är snart måndagen förbi och ingen är lyckligare än jag.. Har nämligen väldigt mkt måndags ångest typ hela söndagen... men bara den är förbi känns de som helgen är välddigt nära igen.

Idag har jag shoppat lite presenter till syrran och sen köpte vi god kvällsmat på Kvantum.. grillade rev kyckling oliver, min favvo ost cambonzola lite rött till dig så var kvällen gjord!







Imorgon kommer min sideboard! Happy happy.. mammi hjälper mig att ta emot den från transportgubben! bra att hon jobbar 100m från där vi bor!

Dagens bästa idag var att jag fick beviljat 2 dar semester i april och då ska jag rocka loss i PEKING! Me and Karro..
tjejen som jag rest mest med..tusan va vi har vart i många städer.. :D
så peking here we come!

Imorgon blir det pilates med LiZ och på onsdag go kvällsmat med mia o kankse aisa, torsdag muskelharmoni..lite att fördriva veckan med ialf!

over and out! / m



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?