Vackert väder!

2009-02-22, 14:38:21 / Kategori: Allmänt
hejsan hej!
Jag & Lollo var ute och gick innan. Underbart väder!
Vid Kallbadhuset så var där massa ankor, en hel arme´. När jag skulle fota kom dem mot mig och hoppades på mat. Tyvärr hade jag ingen. Vi gick ett par varv runt fästningen och andra varvet var de fortf kvar.
 Denna ggn var det en unge som sparka i snön efter dem och jaga dem!! USCH gillar inte barn som är elaka! För de var den skitungen enligt mig.Elak alltså.
Kände nästan att jag vill e gå fram och fråga om jag fick jaga och kasta snö på han också. Men några djupa andetag senare så kändes det bättre.

Lite pics från prommen med min kära vän lollo.......

                    


Ta Taa..


vivi

Vad fint. Ja du dyker ju upp här och där:)

Fina bilder du tagit idag! Kram



2009-02-22, 22:32:50 URL: http://bubbles.blogg.se/

Nicole - en blondins syn på saken!!

hej hej =)



2009-02-24, 17:50:23 URL: http://luxurypink.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?