Ruggigt bakis!

2009-02-28, 15:32:13 / Kategori: Allmänt

mina vänner idag mår jag rejält jäkla skitpiss bakis.
partyt igår blev kalas bra.
Mkt vin & bubbel därför mår jag bajs.
Sov till 13.00 idag och ville inte ens öppna ögonen för solen gjorde så ont!
men jag tog mig upp och karro med kille kom & tjinga sen tog vi en kaffe på stan.

Nu blir det asia för hela slanten.
Ska rena min kropp & själ ,UT med ångesten  som alkoholen ger!
Så nu är de bara att packa väskan och dra sig till hotellet  & njuta.

livet är underbart!
KRAMS..

Anonym

Tack för gårdagen snuttan! =P.

Jag ångrade lite att jag itne stannade så länge men när jag inser hur dåligt du mår idag och hur bra jag mår är jag nästan lite glad. Sjukt sugen på party bara, countdown 41 dagar kvar. Pusselusse



2009-02-28, 17:15:52 URL: http://cakepiece.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?