Ett tomt kylskåp..

2009-02-21, 13:34:04 / Kategori: Allmänt
Japp det har vi,ett riktigt tomt kylskåp. Det enda som fanns var Noodle Cup. Men det funkar. Ska laga smarrig middag ikväll. Kyckling Mozzarella spenat o soltorkade tomater med färsk pasta! Yummie Yummie! det är dax att storhandla idag för de är verkligen inget i skåpen el i kylen. Så jag får ta cykeln efter jag ätit upp.

Dagen igår började sådär men slutade väldigt bra. Jag följde med Mia & Engla Stina till halmstad till Busfabriken. Vi var där ett par timmar sen drog vi hemmåt. Det sluta med att jag o mia tog en after work.. :D

Smutsig bilruta,ingen spolarvätska!                                    

                       Stina på väg ner....                        





Vi stanna och käka drack vin, tog en kaffe drink !STARk! henke snåla inte på rom! 

                      


Karro & hennes polare var där & Elin fick jag oxå träffat lite snabbt. Annars inte mkt folk man kände igen. Ganska gott fakt.

Vi tog bussen vid tio och hälsa på stribban o mikael som hade haft herrmiddag i bua.Tittade på  konstiga musikvideor och drack lite rom & cola. Sen somna vi hos mia. Skön Fredag!

Nu är det vila för mig innan ett besök på Hajen..! hej hej!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?