vita lilla söta

2009-12-31, 12:10:38 / Kategori: Allmänt



Detta är min nya vän. Så söt och liten. Vi är de perfekta paret.

Tokförskyld fortfarande.
Vill inte vara de längre,skitjobbigt. Det gick väl an och vara dålig när man bodde hemma. Mamma tog ju alltid hand om en då. Glass, film, och bädda ner en och servade en med vad man ville.
Klunkar i mig av Englas hosmedecin och hoppas på att skiten släpper tills ikväll.
Nyår kan man inte vara sjuk. Totalt förbjudet.

Ses Senare !


Kariin

Åååå! Nu blir jag avis så in i bänken!

En sån dator vill jag med ha!

Det ska jag önska mig när jag fyller år (tråkigt att man fyller år i september bara)...

Sköt om dig på Malta nu snyggo!

Kram



2010-01-05, 13:46:34 URL: http://somethingileft.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?