Vet ni vad ?

2009-12-21, 18:00:43 / Kategori: Livet på malta
För tusan, Jag firar semester från och med nu..
Sitter här nyduschad och glad med ett glas rött i jämte mig.
För nu så firar mirangirl semester.
2 veckor !

Knasigt att åka hem till kalla Sverige för semester brukar ju annars vara att man tar sig till värmen.

Har haft en underbar sista dag. Lagade mat till 3 personer.
Städade av köket & crew mess. Drog hem solade på balkongen,
städade av hela lghten och nu sitter jag här.

Ska ut & käka middag med kapten. niice!

Längtar efter er !!
men ses juh snart..wiiieee :)



Skål för måndag & ett underbart liv !

vivi

klart de är hemmagjorda, eller ja borta gjorda kanske man ska säga. Vi var på Lux dessert och choklad och gjorde godis igår. gick hur bra som helst.



Mitt schema för julen ser ut ungefär så här:

23: tåg till gbg. blir körd till och hämtad i bua. Julmys med familjen.

24: Eventuellt jullunch hos Johnsson (brukar göra så) sedan Jul hemma.

25: Hälsa på Juliana och hennes bebis. Hem till sthlm.

PHU!!!



trevlig semester.



2009-12-21, 18:36:39 URL: http://bubbles.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?