Sol & varma vindar

2009-12-19, 21:34:01 / Kategori: Livet på malta
Hejsan !
Vaknade svin tidigt idag och var på riktigt kasst humör. Huvudvärk, svintrött, kunde inte sova, störde mig på ett & annat och slängde iväg ett mejl och fick lättat mitt hjärta en aning.

Solen sken och de fick bli frukost å altanen.
Några timmar solning för mig med och utan filt.
Blev lite dis emellanåt.
Åt min goda thaigryta från gårdagen. Svirade om och stack ut på stan.Hade klipp tid vid 16.
Några timmar senare är jag ngt vitare i håret och jäkligt sugen på att köpa en finfin kläning som Diesel har.
Jag la undan den till imorgon. Får drömma om den i natt och se fall jag och den kan bli lyckliga ihop.

En mkt lugn & skön lördag med mig själv. Hur gott som helst.
Jag gillar att spendera tid med just, mig.

Fridens Liljor gott folk.
Om 3 dar ses vi !

Ida

Köpa hus & åka till Thailand är en riktig hit.

Ska bli helt underbart.

Tycker absolut att du ska göra samma sak!



Var i Bangkok för några år sen och det var grymt.

Helt min smak.

Jag tar gärna emot fler tips!



Ses kanske på juldagen!

Trevlig söndag, kram



2009-12-20, 12:36:04 URL: http://idabengtsson.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?