Slagen hjälte

2009-12-04, 22:00:17 / Kategori: Livet på malta
Då var fredagen här igen.
Regnet har öst ner idag. Vägarna blev till floder och det var helt galet att köra bil.
På vissa ställen avstängt. Brunnarna blev till fontäner,vattnet bara spruta ur dem.



Lite längre arbetsdag idag och nu är jag klubbad i min säng och strax sova.
Jag har läst alla mina bloggar,spenderat xantal minuter på Fb då jag hade
hoppats på att nån ville chatta..men icke.
Kan förstå detta en fredags kväll.
Gjort en långpromme och njutit av en god fisksoppa.
Känner mig nöjd och redo för en lång natts sömn :)
Fullmånen har rubbat min rytm rejält denna vecka.
Ska göra mitt bästa för att kanske kanske vakna sent imorgonbitti...

Trevlig helg


Wiwi

trevliii heelg!!



2009-12-04, 23:40:10 URL: http://wiwis.blogg.se/

systerM

Vi hade glöggmys hemma ikväll.. trevligt.



Såg det fina köket. Fräscht..

Vi ska renovera, ny köksö, ny garderob i hallen, garderober i tvättstugan..



Nu ska jag försöka sova! Kram..



2009-12-05, 00:29:10

systerM

Härligt väder förresten! :-)



2009-12-05, 00:31:22

mirre

spännnande systeryster,färdigt i vår när jag kommer hem då? japp härligt väder,men de varade i en dag. Inte som i Sverige veckovis.. :) ha en bra dag i Varberg/Bua!kram



2009-12-05, 08:56:50 URL: http://mirre.blogg.se/

melwin kristoff mia lars

Många pussar o kramar från melwin kristoff lars o mia vi sitter o väntar på mille o kompani vi ska äta köttfärssås o pasta, här är mulet o tråkigt. kenneth o madde är i köpenhamn o slår runt, dom är nog bakis idag. hur har du det lilla mirre hoppas att du har det bra o skönt väder. nu närmar det sig jul när du kommer hem. puss o kram mam



2009-12-05, 11:20:55



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?