ohmy,jag spricker

2009-12-11, 17:59:01 / Kategori: Livet på malta
Min fredag har vart awesome hittills.
Svirade om vid tolv-tiden för att luncha med Hamnarbetare. Ägaren och några chefer.
Maten flödade..Räkor,calamares,mini calamares, allt i fiskväg som förrätt.
Sedan kom 3 sorters pasta ut som 2a rätt
Efter det stekt fisk med massa gottit till.
Vin & Vin
Creme Caramel & Cappuchino
Vi åt och åt i över 3 h. Snacka om långlunch.
Nu ikväll ska vi ha kräftskiva. Men mage är som en ballong och jag komemr inte få ner en
enda kräfta känns de som nu.
Jag & Simon ska ut på powerwalk innan folket kommer.

T R E V L I G  F R E D A G  !!

Mia: Låter najs med uppesittarkväll. Och juldagen klart de blir jättefest. You and me baby :)jag tror vi kommer köra 2 dagars serru.. :)
A-L : Klänning inköpt. tänkte ha den ikväll men tror inte jag får på mig den efter all jäkla mat.. :)Sushin lär bli toppen!:)
Syrra : Kommer gärna på juldagen om else orkar med mer folk annars tar vi det en annan dag.

systerM

Tror nog det är ok med henne, men ska självklart kolla.



Hoppas du fick ned lite kräftor ikväll. ;-)



2009-12-11, 21:11:23

Anonym

japp några slank ner och de andra äter fortf,var en stor hit. Det hade aldrig ätit kräftor på detta vis innan. De såg ut som frågetecken i början..Jag tänkte inte på att de kankse inte skalat kräftor nångång..men de var en hit så de bli lätt fler ggr.kram



2009-12-11, 21:48:32 URL: http://mirre.blogg.se/

Anna-Lena

Din klänning var jätte fin om det är den du får massage i :)



2009-12-13, 17:06:20



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?