lämnat varvet

2009-12-15, 18:03:42 / Kategori: Livet på malta
Äntligen !
Så har vi lämnat varvet.
GoodBye skitig båt.
Jag fick styra båten idag. KaptensDotter som man är så var det lätt som en plätt ;)
(Simon stod ute på bryggan och skrek; 10 dit och tio dit typ)


Jag & Danny & Dannys mage.


Om en vecka vid denna tiden är jag hemma!
Eller på väg hem,sitter nog i bilen och tycker de är svinkallt.
Men de ska bli kul att träffa alla mina kära igen...
7 veckor har jag vart borta idag.
Helt otroligt va tiden sprungit iväg.

Våren blir nog lång. Men oxå varm vilket jag gillar.
Solar man så går tiden fort.
Och så hoppas jag att några av er kommer hit en sväng ?!
Välkommna !




Kariin

får man se dig på såsen på juldagen kanske? Krama



2009-12-15, 20:20:52 URL: http://somethingileft.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?