goda dagars magi

2009-12-05, 23:54:45 / Kategori: Livet på malta
Man blir aldrig besviken utav Maltas utbud på restauranger.
Underbar mat ikväll igen.
ThaiSoppa som förrätt.
Middag över 20 bitar sushi.Dock åt jag inte alla själv.
Dessert: Päron och ingefärs creme brulee och jasminblomma brulee.
Helt amaazziiinnng!
Har ont i magen nu... min mage tål inte desserter,men när ska jag lära mig det??




God natt ses imorgon !!

vivi

hej thai är det bästa som finns!

här kommer vädret för veckan:

måndag: sol 17°

tisdag: sol 19°

onsdag: molnigt, ser ut som dis. 17°

torsdag: sol 16°

fredag: sol och moln 16°



verkar som du har svenskt vårväder hos dig!

Fredrik har redan satt på kallopsen och vi har tvättat sedan arlamorgon.

kramkram



2009-12-06, 10:09:56 URL: http://bubbles.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?