bra avslut

2009-12-11, 23:10:28 / Kategori: Livet på malta
Efter intag av MAssA mat och dryck är min mage som en ballong igen.
Magkatarren har kommit tillbaka.
Kan bero lite på att jobbet vart ganska stressigt de senaste 2 veckorna.
Amy slutade och jag fick ta över hennes jobb i den mån jag hinner med.
Idag fick jag hjälp av Lyko halva dagen. Tack o lov. Båten känns ren igen. :)

Kräftorna var mkt uppskattade. Alla såg ut som frågetecken först,
då jag inte tänkte på att dessa människor inte ätit kräftor på detta vis innan.
Liten lektion och 1h senare var kräftorna borta.. Alla mätta och belåtna.



Har haft huvudvärk sedan jag vaknade idag
så Lyko som är utbildade massös gav mig världens bästa huvudmassage.


Thank u !



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?