älskade fb..

2009-12-19, 21:58:57 / Kategori: Allmänt
Jag ska bli Yoga-instruktör har jag kommit på.
Kollade intresset på fejjan igår och de här kan nog gå vägen tro jag.
Det kanske finns nån här som är sugen oxå.
Kommer nog ha de i Bua i nån mysig lokal,ska bara hitta den först.
Och gå nån kurs för att få lite mer kött på bena..

Miranda Johansson tänkte gå yoga kurs när jag kommer hem.Ni kommer väl om jag har yoga kväll i bua?:)2 kvällar i veckan..

Igår kl. 16:27 · · ·
Jerry Ljungberg
Jerry Ljungberg
Jag kommer!!! Jag behöver böjas en smula..
Igår kl. 16:28 · Ta bort
Miranda Johansson
Miranda Johansson
1 anmäld hittills.bra start ;)
Igår kl. 16:29 · Ta bort
Jerry Ljungberg
Jerry Ljungberg
Jag tar med måttsson... Vi ska lösa årskort på asia-spa så när inte vi böjer oss där så gör vi det i bua.. 2 anmälda CHECK.
Igår kl. 16:30 · Ta bort
Miranda Johansson
Miranda Johansson
Kul me en kille,perekt för dig. Massa tjejer o du tar en plats långt bak..Det gör alltid simon min chef..fattar varför nu. ;)
Igår kl. 16:31 · Ta bort
Jerry Ljungberg
Jerry Ljungberg
HAHAHAHAHA Precis... ROOOOOOOOMPA!!!... som wii bowlingen hos dig!!
Igår kl. 16:33 · Ta bort
Miranda Johansson
Miranda Johansson
ja och de minns du fortf ;) haha.
Igår kl. 16:39 · Ta bort
Jerry Ljungberg
Jerry Ljungberg
Vissa bilder etsar sig... ;)
Igår kl. 16:40 · Ta bort
Mikaela Ernberg
Mikaela Ernberg
Jag är på! Försöker dra med min man också
Igår kl. 17:04 · Ta bort
Henrik Olausson
Henrik Olausson
Visst, avslutas yougan med vin?
Igår kl. 17:06 · Ta bort
Miranda Johansson
Miranda Johansson
shit det harverkar vara som en bra plan.ska bara hitta en utbildning. Kanske far ta mig till indien en svang o lara mig ett o annat for har verkar folk vilja bli flexibla :) jag siktar pa juni -10. sign up :)
Igår kl. 17:23 · Ta bort
Rebecca Kling
Rebecca Kling
Låter kul :)
Igår kl. 19:16 · Ta bort
Florence Karlsson
Florence Karlsson
Kan du ha de på läjet oxå !!!!!
Igår kl. 20:40 · Ta bort
Miranda Johansson
Miranda Johansson
nej men du kan väl ta med dig brudarna o komma till bua så kör vi släkt yoga =) de fyller ju en hel lokal. Its a deal.
jag kommer få ha mer än 2 kvällar i veckan förstår jag nu.poppis de här innan jag ens ha börjat.haha.
Igår kl. 20:44 · Ta bort
Florence Karlsson
Florence Karlsson
:))))))))
Igår kl. 20:51 · Ta bort
Miranda Johansson
Miranda Johansson
de låter väl bra,de blir väl ca 3 bilar till bua :)perfekt.vilka dag passar moster bäst?hahah
Igår kl. 20:57 · Ta bort
Florence Karlsson
Florence Karlsson
Låter som en viss ironi:))
Igår kl. 21:00 · Ta bort
Miranda Johansson
Miranda Johansson
nej inte alls.jag ska bannemig ta tag i detta,men måste komma hem först.jag älskar yoga hade vart kul att lära ut..mikaela är på o du o förhoppningsvis lola o liz o säkert linda.du ser ju de plockar på :)mamma får hänga på.de finns massa folk. Detta blir skitbra!
Igår kl. 21:02 · Ta bort
Florence Karlsson
Florence Karlsson
Låter kul!!!!!!!Vi får kolla dag när du kommer hem så de passar alla kramis:))
Igår kl. 21:05 · Ta bort

Du vill oxå börja på yoga ? bra skit. Jag lovar.
Letar nu efter en bra utbildning så vi kan sätta igång.
Spännande !!

systerM

Synd man bor i skogen, långt ifrån alla böjningar..



2009-12-19, 23:26:03

Rebecca Kling

Men du hinner väl fortfarande laga maten hos oss hoppas jag!!!!!!



2009-12-20, 10:37:43

mirr

Jajjemän rebecca! här gäller de att fylla varrdagen..7-16 jobb o sen yoga :) jag slutar inte på fyren hur som helst.. ;)blir kankse t.o.m gammal o grå där :)



2009-12-20, 11:43:12 URL: http://mirre.blogg.se/

Anonym

Räkna med mig :)



2009-12-20, 19:48:35

Rebecca Kling

Phuu, Skönt att höra :D



2009-12-20, 22:04:31



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?