2 dec..

2009-12-02, 22:43:30 / Kategori: Livet på malta
Lill-lördag är här igen och vi slår på stort och öppnar en flaska bubbel. why not liksom?
ha!


Liz fick en liten dotter idag,självklart firade vi detta !
Efterlängade flickebarn :) Lilla Stella..
Mia m.familj drog till Thailand.
Jag & Simon korkade upp flarran och sippade bubbel för glatta livet.
Helt klart bästa december dagen hittills. :)

Efter jobbet drog vi på långpromme. Regn och rusk..men det var ett tagsen så det var välkommet.
På radion pratade de om freeezzzzziiiiiing cold weather, rainy & foggy.
Jag trodde radio-pratarn var i Sverige för en stund men de var om Malta han pratade.
Vi hade regn för ca 5 min.
Det var till och från moln men när solen visade sig var det ca 18-20 varmt.
FREEEZZIIINNG Cold- Yeah right!
Spendera vintern i Sverige och du kommer aldrig använda ordet freeezzzinnnng cold again.
Another lovely onsdag,helt klart.
Thanx Nighy!
-Malin, han hälsade tbax o kram :)

Stormy weather..

onsdagar we like !

 





Karolin

Det var -7 igår på morgonen när jag skulle cykla till jobbet. SJUKT!



2009-12-03, 06:38:35 URL: http://karolinhannah.wordpress.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?