spending money BIG time

2009-04-13, 16:11:49 / Kategori: Allmänt
hej babes!
idag har vi haft mer tur med shopping. Har blivet en del. Tiden ar sa knapp sa den bara springer ivag for oss. Hade behovt massa mer men de blir kankse en svang itll peking  nangang till i livet..like it alot!

En tjej i receptionen tipsa om ett shopping center.jag o karro var de neda turisterna dar. Jatte brba priser. kul kul kul! blev nio klockor idag.har lovat bort massa redan far hoppas dom haller mattet annars tar jag dem sjalv hihihi en for vajre dag ar val inte fel annars. har nog kopt 7 par skor till mig. perfa..dom kosta run 50 kr 60 kr 0 70 kr..forutom conversen som vi kopte pa en rikigt converse butik for 270 kr. steves kosta 70 kr lite mer fake men inte stor skillnad. Visste inte detta att vi skule hitta dessa idag men jag ar glad anda.
en del halsband och en vaska. Men de ar inte sa mkt shopping som jag skule tro det var. Hade byggt upp att ALLT gick att hitta hart, men nagra guld klimpar har jag fatt kopt.bla en klocka som jag har hittat hemma for 2000 kosta 450 kr har lite robootar och ett halsband med glasogon pa som skulle kostat mkt mer i london som jag tankt att bestalla men nu fann jag dem har i PEwking perfa!

Muren utanför förbjudna staden. Helt enormt stort.13 miljoner cyklar finns de i Peking, här är några.

Idag tankte vi vara lite roliga o ta cykel taxi,fy fan det kunde slutat riktigt illa. Vi visste ju vagen och borja ifragasatta vartr han korde.men han sa att han var tvungen att cykla dar for att det var cykelvagen.efter det sa sa ahn att jag skulle ga av och satta mig i hans kompis cykel,det var typ punka pa den jag o karro satt ihop forst sa jag gjorde det..men da blev jag jakligt misstanksam och sa att vi inte ville aka langre, doa hade vi kommit till en grand..obs..och dom ville ha massa penagr..karro gav 5 kr..jag var assur och han sprang efter mig,.och borja sla efter mig.ja shit dee hade kunde slutat illa.vi blev skitradda och sprang var vag...

pust!!!! farlig farligt..

nu ikvall har vi kakat nat kinesiskt..funkade bra nu ska vi rupp pa rummet o rakna vara grejor vi kopt!




Detta är från en park som låg precis där vi bodde. Underbart!

see U soon! kram

Vivi

Fasen vad nice med robotar:)

Låter som du hittat endel hjärtat hihi.

Kram



2009-04-13, 16:58:32 URL: http://bubbles.blogg.se/

Marie

Jösses Miranda! Ni måste vara försiktiga med de där ilskna kineserna som bara luras! Ta med paraply nästa gång så du har nåt att slå tillbaka med! ;)



Roligt med allt ni har shoppat, det verkar som ni kommer att fylla era väskor trots allt.



Läste om de dumma kineserna som kastade skräp på djuren, hur hemska och okänsliga får man vara!? arg



Hoppas det blir trevligt på muren imorgon och att någon kommer och hämtar er den här gången. Glöm inte planet hem sen, så ni inte fastnar i shoppingen på nåt spännande Mall.



Kram från V-forsarna..



2009-04-13, 21:23:58



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?