på stadens gator

2009-04-04, 18:59:43 / Kategori: Allmänt
sol sol sol!  Min katt är äntligen funnen, den finns i åskloster och snart ska dijjons o mini få ngt att bli riktigt rädda för. Min svarta panter som kommer sprida skräck i lghten. 

Vi har strosat njutit av solen, steve har shoppat jackor. Ätit thai på koh phangan. Riktigt najs! kändes som att man var i thailand på riktigt. Med en riktigt stor Beer Chang. Jag & Vivsan päser just nu i köket på valhallavägen. Lite sega efter en hel dag på stan. Nu börjar kalajset! Fredde ska på med technojackan sen är partyt  igång.,

Jihaaa! lördagskväll vilken härlig kväll.... :)

 
  kaffekoppar kaffekoppar kaffekoppar
   
buss till lilla essingen
 
 frippe o vivsans balkong!
  
paret på Koh phangan


Vivi rider.. vi var på Sables & Sabres. Ett whisky hak!


Skål, ingen whisky för mig. ÖL!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?