myslunch med elinpelin

2009-04-10, 13:35:03 / Kategori: Allmänt
Herregud jag trodde jag hade massa tid kvar. Ringde karro o hon var på väg :)
kände att jag ville få ett inlägg innan jag stack, men de hinner jag ju med.

pass o pengar är nerpackat så de är lugnt juh!
vädret verkar bli toppen i sverige med så påsken blir bra för er oxå..

Per fotade mig o elin på Blå dörren. Lyckades han fånga en bra bild tro?
vi får se här..

Jag sa precis när bilden togs nånting i stil med tryck på den knappen, därför blev jag som vanligt jäkligt bra på bild, Not.
men jag bjuder på den..
här kommer en till, får se hur den här blev då?!


underbart med vår!
underbart att åka till peking.

Så här tom är min resväska..tänkte fylla den med massa dessa dar! =)


ha det så bra i varberg!
SIA!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?