megamegatrött

2009-04-22, 19:00:22 / Kategori: Allmänt
hej!
När jag kom hem idag kände jag att jag vill däcka i soffan. Och det gjorde jag.
 Sen stod de en godispåse på bordet som jag åt upp.
Efter det kom jag på att vi har vitlök-peppar chips. En halv påse senare så somna jag.
Nu ligger jag här svullen som en val och undrar hur jag fick i mig allt. Hade vart godare med en härlig kvällsmat ist.
Men jag kände helt enkelt inte för det innan och festade loss på socker & fett.
Vill inte heller resa mig ur soffan så de blir nog att jag kommer ligga här under täcket å bara slöa hela kvällen.

Det blir aldrig riktigt vad man tänkt sig. Tanken var att jag skulle spendera kvällen på AsiaSpa, men va hände???
fanns ingen ork alls till att gå dit o bara njuta o må bra. Konstigt? har bara 1 vecka kvar sen har jag fryst mitt kort där.. imorgon kankse jag borde gå dit o rensa ut och få ny energi för idag verkar jag ligga på minus vad som gäller energi ialf.
men det är okej att ha sådana dar oxå, har ju hållt på i flera dar.Jag behöver min slökväll ikväll.

xoxo mirre

karolin

skitsnygga kläder du köpt!. Klart man får slöa. Speciellt du som är mitt i en flytt. Då ska man ju slappa så fort man får en chans för att orka bära o packa massa sen!



2009-04-22, 20:07:31 URL: http://cakepiece.blogspot.com

mirre

hej kära lilla du.tack för dom orden..steve kom precishem o knackar på dörren o vill att jag ska låsa upp. mne orkar inte lämna soffan så slö är jag.har legat här sen 16.20 o känner mig som en en slöis..big time.!kram



2009-04-22, 20:11:50



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?