flera mil..

2009-04-12, 16:45:46 / Kategori: Allmänt
hej raringar..
idag har vi gatt o gatt. Det var ju ingen som kom o hamta oss till kinesika muren. kankse hade glomt oss. trakigt men hoppas att vi kan gora den pa tisdag. idag har vi ailf gatt genom hela peking kanns de som.sett otroliugt mkt. Och sen sa skulle vi tokshoppa, men det verkar vara lite svart att hitta alla guldklimpar.men lite har de blivet mnei nte alls som vi hade tankt oss.har ju me 2 resvaskor att fylla.men tva dar kvar sa kankse har vi turen imorgon. har ju iinte hangt pa marknaderna an.mest i kopcentran. 2 dar kavr ialf. vadret ar gott, kvavt o mulet som fan,blandat med all smogg..

karro har jakligt ont i fotterna hon tror inte att de kommer ga imorgon.men forhoppningsvis funkar conversen battre an hennes hm skor.
jag har kopt en grymt snygg kavaj som jag e jakligt nojd over..2 converse ett armband o en kofta.dar ser ni lite..men 2 dar kavr som sagt..

vi har atit peking mat o hiittills allt vart bra. ska bli spannande med peking anka oxa..far ta det imorgon.
har ar massa vackra blommor pa trden vi har kommit perfekt nu nar varen ar har.
 Var pa zoo i efterrmiddags och sag massa djur.
duy kommer bli avis steve
1.lemurer
2.leopard katt
3.pandor
4.vit tiger
5.jaguar
6. racoons..


jatte manga coola..leopard katten var grym,, pandorna oxa men valdig t trotta. tyvarr ar de sa med kineser att dom visar inte mkt respekt at djuren.kastade in vatten flaskor me lejonen o slog mot rutorna fotade som fan med blixt o skrek at djuren.

 

Jag som alskar djur o har valdigt mkt respekt for dem tyckte detta var jobbigt att se, sa nar de var en tjej som var pa vag att kasta sin vatten flaska mot en apa så sa jag att: gor hon de nu karro sa kastar jag fan min flaska i hennes huvud. JAKLA puckon..
det var ju sa varmt o de flesta djuren sov ju under dagen men kinesfolket ville v'al att dom skule springa runt.. ja fy.. men de var kul att se pandor..

och noshorningar foresten GUD va stora dom ar.helt sjukt. typ som, elefant.

NU matse jag sluta men Peking ar fakt hur bra som helst hittills. Imorgon hoppas vi pa att branna sjukt mkt pengar pa shopping..

Här är bilder från förbjudna staden..




sa ses vi snartt!
ps. till alla som jag skulle kopa klocka till, har inte sett nan an! trakigt.men jag letar pa! god natt alla vackra!
puss kram fran beijing.

kort far jag lagga till sen for har e internet hur segt som helst!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?