aw=farligt

2009-04-18, 20:51:19 / Kategori: Allmänt
Igår after workade vi.
Jag Al Emsan & doffe.
Fan va vi skrattade hela tiden, vi hann emellan det att dricka jäkligt mkt.
 Full som en kastrull var mitt motto tydligen. 
 Jäklar minns inte hur jag kom hem. Farligt.
Solen sken och de var väldigt väldigt kul.



Idag har vi stekt på mias balkong. shit solen tog jätte bra! =) Jag & Mia kom på att vi faktiskt utövar en sport.
Sola.
Man svettas, Man förbränner, man har stark vilja att verkligen bli brunare & brunare. Ja de känns verkligen bra att har hittat sin genrer inom sport.
Sola is the grej.

Nu är vi hos englis o mammi. Lagat käk och sipper på rose o bubbel.

-over and out-

Mehlin

JJJJJaaaaaa kan inget annat än att hålla med, var oxå full som en kastrull!! Men guu va kul vi hade :) tjingeling!! KRAMIS



2009-04-19, 12:09:46

Vivi

Härligt med sol, eller hur!

Förresten semester 29,30 & 31!



2009-04-19, 16:18:36 URL: http://bubbles.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?