60 års fest

2009-05-01, 01:41:33 / Kategori: Allmänt
halloj.

Idag så har vi däger vart på 60 års fest. Hos våran Marran. Vi hade svin kul. Kan bero på att Marran är våran stjärna. =)
Vi fick dansa med gubbarna och svänga på dom lurviga hela kvällen. Bugga är fan kul! man är ju grym om nån för bra.

Marran är världens bästa. Hon & hennes vänner fick nostalgi känslor när jag Mia Sandyp gick loss på sång o dans. För vi likna dem på 70 talet. KUL! Vi hade en kul kväll. här kommer pics som bevisar det.
Valborg 09 var bra.


Mitt Gudbarn Englis..
 
Fördrink på trossvägen




Elvis the King var på besök, och som alltid gjorde han succe´





Mkt bugg blir det!
Sov Gott
för oss blir det första natten i Bua.
Special! :-)

mirre

va långt hår jag har fått :) bra med kort så man ser det. nu är det sova. steve dax att cykla hemåt.



2009-05-01, 01:48:27 URL: http://mirre.blogg.se/

Vivi

Du har fått väldigt långt hår mirran!!

Hoppas du haft en lika härlig helg som jag:)

Kram



2009-05-03, 11:28:01 URL: http://bubbles.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?